Superr Girll


Snapping With Bestieee
Saturday 21 January 2012 | 06:36 | 0 Words

Hai And Assalamualaikum :D Petangg tadi bosan kan ? Hum sama ahh dengan tite. Aku taktahu nak buat ape nak buat keje sekolahh pulak rase berattttt jee tau nak buat so aku bace lahh novel yangg tertangguh selama seminggu tu. Bacebace and bacee kusyukk punya pasal sampai bestiee aku pandang aku pun aku tak perasan Hihi :D Lepastu aku duduk ahh membebel dengan deaa kiteorang mcm biase ahh topic petama yg di cite kan adelahh boyfrennn masenggmasengg harhar itu lahh kiteorang. Okay lepastu cakap dengan niena okay tak kalau pakai baju neh baju tuu Dea bagi cadangan semuenye okayokay tau kire aku puas ahh dengan cadangan dea tuu hihi. Dahh membebel macammacam tu diam -,- Tgk sekeliling bilik aku ade kad manila cakap dengan niena tolongg aku buatkan tenenenenene semue. Aku suruhh niena tolongg buatkan jadual waktu untuk kelas aku sebab seriusss gile aku takde Idea langsungg nak buat bende alahh tu -,- Kalau dea takde taktahu ahh mcm mane agaknye rupe Jadual Waktu tu hehe xD Lepas dahh habes buat bende alahh tu semue kiteorangg buat lahh keje bodohhh bagi aku lahhh hehe :) Kiteorangg tulis nama Tettttt dekatt ketas lawalawa <3 Kite ade amek gambaa tapi masalahnyee taktahu ahh nape takbolehh masukkan saje jee kan hm saba jee lahh ehh :) kay lahh sampai disini byebye 



-Past- | -New-