Superr Girll


Pemindahan Kelas !
Friday 13 January 2012 | 21:36 | 0 Words
Semalam tengah seronok ketawe kihkih haha hoho , Ade budak form 2 cakap ade pemindahan kelas. Semue lari cari maneee senarai senarai name tu. Aku dah gementar en Tapi aku harap sangat aku maseh stay dekat kelas 2 jed tu. Sekali tgk memang betul Tapi yang sedihnye aku takde kawan dalam kelas tu :( Memang lah ade tu semue kawan biasebiase aku jee Yang rapat dengan aku dea dah masuk kelas lain Hishh! benci lahh cikgu sekolah aku neh memang takboleh tengok orang senang ape? okayokay sambung. Lepas aku tengok senarai name tu aku jalan mcm nak patah je en kaki nehh. Dah letak beg semue duduk ah relax kejap Kawan aku Nurul Hudaniah and Saudah dah menangis gile babun.Aku paham perasaan dea mcm mane dea pun sedih mcm aku jugak.Jadi semalam lah hari terakhir aku bermesra dengan dorangdorang semue. Dorang cadang nak cakap dengan cikgu Aniza taknak tuka kelas tapi cikgu tak bagi Ngade en cikgu ? Herr -,- Tapi aku terpakse lah berpisah dengan dorang Tapi aku harap dorang tak lupe aku kalau dah tak satu kelas :D Insyaallah . Sampai disini Byebye 





-Past- | -New-