Superr Girll


I Trust You :D
Saturday 14 January 2012 | 23:55 | 0 Words
Okay :D Ape ? Pecayapecaya neh ? bawak bertenang ye tuan tuan dan puan puan datindatin semue haha macam lah ade datindatin nak bace blog orang biasebiase neh kan? betul tak? Alahai tengok! dah ke topik lain dah aku pegi haha sory eh kawankawan :) Okayokay act sebelum neh dea memang takpenah bagitahu aku pasal nehh. Dea buat Do knoww jee tau~ And last harini dea cakap yang hubungan kiteorang dah di ketahui oleh parents dea. Huhu terkejut jugak en aku dea cakap macam gitu. Tapi takpe lah bagus jugak kalau parents dea dah tahu hubungan kiteorang senang sikit :D tapi tinggal parents aku je lah belum tahu hihi aku belum sedia lagi lah nak cakap dengan dorang. Lagipun taktahu nak mula daripada mane nak cakap hihi xD Aku hope sangat hubungan kiteorang berpanjangan Amin :*

-Past- | -New-