Superr Girll


Dapat Present :)
Monday 9 January 2012 | 08:06 | 0 Words
Hey Hoii ! haha. Okay tadi balek dari sekola memang penat gilee woo! dah lah tadi kene bawak buku belambak gile lepastu tambah dengan beg berat nak mampus herr-,- Lepas dah sampai rumah tu bukak je pintu mak aku asek tersengih je tgk aku , Pelik jugak en kenape asek sengih sengih -,- Walaupun dalam pelikpelik tu aku buat bodoh je lah. Time aku dah nak naik tangga masuk bilik mak aku panggil aku , then dea terus tunjuk kan satu bungkusan dari postlaju Kfinee! aku memang takpaham apebende semue neh, aku amek keputusan nak bukak ah bungkusan tu tapi sebelum bukak tu aku ade nampak nama kakak aku Err , bukak punya bukak ia adalah satu buku novel! wahhhhhhhhhh! tidak ku sangka jadi begini... eh! nyanyi pulak aku neh! haha sorysory. aku gembire gile walaupun aku dapat buku novel. Korang jeles ? AAK ? haha :D Then terus tangan aku capai handphone txt kakak aku cakap Thanks blablabla. Tajuk dea best duh aku nak bace buku tu tapi taktahu ah bile takde mase lah buku yang sepatutnye bace aku pun tak terbaca baca lagi haha :D takpe aku try spend kan masa untuk bace buku novel tu So sampai disini saja lah , penat ah mengantuk neh , Byebye :*

-Past- | -New-