Superr Girll


Dah Tua dah aku ? Hehe
Friday 6 January 2012 | 09:47 | 0 Words
7.1.2012 Genap lah aku 14 tahun. Wahhh , Tak pecaya gile babun duhh -,- sekejapnye aku dah semakin tua heheww :) Btw en malam neh malam paling best bagi aku tahu sebab ape? Mesti lah taktahu en belum lagi cite muehehe. Okay tadi dapat free call kebetulan dea tanye nak on call tak? mule mule dea kate dea nak call aku tapi aku cakap dengan dea yang aku dapat Free Call yelah kesian pulak dea yang kene call lagipun aku nk gune call tu kalau tak membazir je kan Hehe. So tengah cakap cakap tu dea wish dekat aku Ya Allah sumpah aku mcm nak menangis gile time tu dah lah suara comel hehe. Lepas dah wish semue membebel dengan dea , dea cakap dea dah mengantuk Alolo sian dea. Aku takpakse pun cakap lame lame dea je tu ha cakap je tak mengantuk sebenanye dah mengantuk saba je lah en? lepas dah habes call tu terasa nak online kejap sekali bukak Fb je mak aiii macam tak banyak gile en yg wish haha #takbanggapun so kene lah anuh satu satu nasib Line okay kalau lambat taktahu lah nak cakap ape -,- haha So kepada korang korang yang dah Wish birthday dekat aku tu Thanks A Lot aww Tite sayangg awak semuee , Nahh muahhhh <3 

-Past- | -New-