Superr Girll


Cuti seminggu
Friday 20 January 2012 | 08:44 | 0 Words
Yeahhhhhhh! Seminggu tak sekolahh :D Bolehh hang dengan kengkawan and dengan teetttt ;) Tapi dalam sukasuka tu jugak ade kesedihannye -,- Hm takde ah sedih mane pun cume belambak dengan keje sekolahh jee Huhh --' Untungg ahh sape yang tak bnyak keje sekolahh boleh mengonline jeee. Tapi nasib harini cikgu baik cikgu tanya nak keje sekolah ketidak kiteorang mesti ah jawap TAKNAK en? Hihi. So cikgu kate Yelah Okay :D kalau saya bagi keje banyakbanyak pun bukannye awak nak buat kan kan kan ? Yesss Thats Right Teacher! Haha speaking pulek aku nehh -,- Act sepatutnye aku tak sekolah pagi tadi cume aku kesian dengan kawan aku yang terpakse duduk sorangsorangg tu tapi takpe lah demi kawan en en ? Hihi. Tapi tadi ramai jugak lah budak budak kelas aku tak datang Terutama sekali adelah budak Cina :)) Harhar normal leteww en ade yang kampung jauh dekat Kedah ke Sarawak kee tapi bagi bangsa lain sebok dngan Holiday dorang mana tak Jem dekat Highway -,- Sampai kakak aku nak balek JB pun tak jadi huhh --' baru nak kopakkan duit dea belanja kan aku baju ke kasut ke Muehehe xD #sorykak :* tapi takpe lahh kali nehh dia terselamat daripada adek nye yang sangat nakal xD hihi. Btw kepada yg pegi holiday tu aku nak ucapkan Untungg lahhhhhhhhhhhhhh ~ aku maybe duduk rumah jee kodd -,- Takpe lahh dah biase dah pun so kene lahh bersabaa sedikit :p okay semue sampai disini byebye sebelum terlupa kepada yang memandu BERHATI HATI DI JALAN RAYA , BIAR LAMBAT ASALKAN SELAMAT <3



-Past- | -New-