Superr Girll


Besok sekola ? What The Frog!
Monday, 2 January 2012 | 22:26 | 0 Words
OMG! Besok dah naik sekola? Ohh please lahh! malas siutt nak pegi sekola :\ Dah lah rase sekejap je cuti tak puas duduk rumah tak puas nak hang dengan kawan Huaaaa :( bagi lagi satu bulan cuti boleh tak? Hehe suka hati aku je en? perasan macam anak sultan katekan. Mak aku dah membebel bile nak gosok baju sekola semue Dea kate aku takde semangat nak sekola Yes! memang aku takde semangat langsung duh nak pegi sekola Klau pegi nanti jumpe muke budak yang rase nak tampo je en. Tapi bagi aku tahun neh ade lah jugak Happynye sebab aku satu kelas dengan kawan aku Alhamdulillah. Tapi walau ape pun terjadi aku kene tetap pegi sekola kalau aku tak pegi sekola ape ade jee dekat kepala otak aku nehh :) kan - kan ? hehe soo rajin kan lah diri pergi sekola , Kay ayat banggang ! Byebye 

-Past- | -New-