Superr Girll


Be Strong Friends ♥
Saturday 21 January 2012 | 22:46 | 0 Words
Heii :) korang kenal kan bestiee aku? Tak kenal? Meh sini kite kenal kan.Masing-2 ade FB kan? Ha cube search name ' Niena Domo ' Kalau nak senang kan tgk lah wall FB aku ade selalu budak Like status aku Niena Domo :D Act bukan nak cite pasal fb kejadah semue neh -.- bukannnn. Tadi tergerak hati nak bukak ' Blog ' dea ingatkan dea takde buat Entri baru sekali tengok ade Then bace lahh. Walaupun bende tu tak berlaku pade aku tapi aku tetap simpati dengan dea Yelahh sekarangg aku dengan dea dah terbalik dah dulu aku couple dengan budak Jauh sekarangg dea pulak -.- So aku dah bolehh rase ape yangg dea rase tambahan pulak BF dea kene duduk asrama hmm mesti sedihhh gile babun kan Takpe niena aku paham kau mcm mane And aku pecaya kau kuat hadapi semue ini :D kan? Kau en kawan aku mesti ahh kene kuat hihi. Kau kate BF kau tak pecaya yang kau sayangg dekat dea? Ape sehh -.- Kenape kau tak cite dekatt aku pasal neh? Kau selalu sangat rahsia dengan aku aww~ Hm okay to BF NIENA - Aku kenal niena daripada kecik kecik lagi so, aku kenal perangai dea mcm mane dea suka mcm mane and dea tak suka mcm mane :) Aku yakin dea sayangg kau lebih dari segala galanye ingat tu! Aku harap kau pecaya ye :) Back to Niena - Aku tahu kalau boleh memang kau taknak BF kau masuk asrama tapi kekadang kau kene pikir balek kalau dea tak masuk asrama masa depan dea hancur betul tak? Yelahh aku tahu BF kau en pandai tak mcm aku ape ade? tarak pape xD Tapi kau frust en sebab kau tak dapat nak denga suara dea tak dapat nak txting dea aku tahu sgtt tapi kau pesan lah dekat dea suruh call kau. Hilangg sikit rindu kau tuu. Alahhh bukan kau sorangg duh yg kene mcm nehh ade orangg lagi   teruk kodd daripada nehh :D Kalau jodoh tak kemana kan? Hihi xD Takpe kalau kau ade apeape kau bagitahu tau tau dengan aku. Insyaallah aku bolehh tolongg kau :) # Peace Peace. Btw , Semalam en hari Happy kite bedue :D kau sama ahh dengan aku lupe nak bagitahu dekatt dea Yelahh dea en busy tenenenenene xD haha takpetakpe kalau dah dua bulan kite sambutt awww aww Dahh dahh aku tak suka tgk kawan aku sedihsedihh aku suka tengok bestiee aku senyum selalu xD Love You Bestiieeeeee  

# Aku bukan nak masuk campur hubungan korang tapi aku tak suka tgk kawankawan aku nages sory :')

-Past- | -New-