Superr Girll


Waklek -,-
Thursday, 22 December 2011 | 09:04 | 0 Words

Herrr -,- Kau tahu tak walaupun FB tu tak penting dalam hidup tapi bagi aku FB amat penting bagi aku Sebab apa ? sebab tempat situ lah aku luahkan perasaan aku Kau kate kau saja - saja jee ? Wakluuu kau tak pikir hati orang ke ? Cuba kalau aku buat dekat kau ? Kau marah ke tak ? Marah kan ? aduhai kau nehh makin lama makin menyampah siut aku tengok muka kau And kau tahu tak kalau boleh aku taknak benci dekat kau tapi kau dah buat aku benci amat-amat dekat kau ! And pasal relation aku tu ? Kenape ? Kau tekejut tengok ? kesah pulak kan aku And suka hati aku lah nak cari ciri - ciri lelaki macam mane ? nak cari mcm kau ? Wehh kalau boleh kan aku nak cari biar tak handsome asalkan hati dea handsome Tak mcm kau Menipu orang Nombo 1 dalam hidup kau kan ! aku tahu lah segala-galanya haha tak payah nak cakap belakang dengan aku kayy Nanti semue nye akan terbongkar jugak lah wehh ! Ehh dah lah aku malas nak taip panjang-panjang semata - mata nak cerite pasal kau Babaii Bie tak gunee ! 

-Past- | -New-