Superr Girll


Untuk mencintaimu
Saturday 31 December 2011 | 03:41 | 0 Words

Kali neh aku beranikan dri untuk cite pasal dea xD btw sebelum tu Awak kalau awak bace post neh kan sory tau kite cite pasal awak dekat sini tapi awak jangan risau kite tak cite buruk - buruk pasal awak xD hehe. Okay lets Go! Secara jujurnye kan aku banyak buat salah dekat dea And aku banyak kali buat dea marah Tapi aku mengaku semue tu salah aku Act aku suka tengok dea merajuk nampak comel :* Tapi dea selalu buat aku bengang Nanti dea ceritakan yang aku merayu dekat dea takboleh Bla Kfinee! Aku bengang gila -,- Aku suka txt dengan dea tau Dea selalu buat aku tersenyum seorang diri :) Kekadang aku pikir balek aku gementar gile bile nak jumpe dengan kau Yelah kau kan handsome aku neh ape jee :\ Btw kalau boleh hari - hari aku nak denga suara dea tu Tapi aku neh bukannye kaya sangat Takpe lah maybe satu hari aku boleh cakap sepuas hati aku dengan dea Insyaallah :D Tahun depan aku dah takboleh jumpe kau Hmm kesian en aku ? Ehehe so sampai disini je lah cerita tentang dea , Aku undur diri dulu
#MaafKegunaanKauAku :)


-Past- | -New-