Superr Girll


Jeless : [
Tuesday 13 December 2011 | 06:30 | 0 Words
Ye Ye Ye Saya mengaku saya jeles tengok couple - couple yang sweet. Tapi awak jangan salah paham bukannye saya cakap kite neh tak sweet Cume.. Ade bende yang belum sempurna dalah hubungan neh,Awak nak saya cakap ape bende yang tak sempurna tu? Baik.Saya akan cakap tapi kalau lepas awak baca neh Saya taknak awak hirau bende neh Benda nye kite tak pernah jumpe! Saya paham keadaan awak mcm mane untuk tunaikan semua nehh Tapi awak kene paham hati saya neh macam mane Awak kenapa taknak usaha semue neh untuk jumpe dengan saya? Saya tahu awak pun nak jumpa saya Tapi kenape awak? Ape salah saya dekat awak?Ape yang kurangnye saya dekat awak? Kalau ade tolongg awak bagitahu dekat saya Insyaallah saya boleh perbaiki semua tu.Kayy Jujur! Kalau ikutkan hati saya neh awak Saya rasa nak larikan diri pergi jumpa awak dekat jauh sana, Saya taktahu alamat awak ape? Rumah awak dekat mana. Kalau saya pikirkan balek saya takut kalau saya dah dapat jumpa awak, Awak tak terima saya seadanya.Tolong awak,Jangan buat saya macam nehh Pleasee. Saya selalu doa dekat Allah supaya hubungan saya dengan awak berkekalan, Biarlahh mula dengan kesusahan , Percaya lah ia akan berakhir dengan kegembiraan :D

-Past- | -New-