Superr Girll


Hancurrr !
Thursday, 8 December 2011 | 01:13 | 0 Words

Hai,Hoi,Hey,Hello,Holla! Dah baca title dekat atas tu? Hancur?Aah awak,Semuenye hancur.Kite nages tau bile denga hal tu. Kite rasa kan,Mcm nak bunuhh jee orang tu. Eh? Kite lupe yang kite belum citenye kenape kan,Aleh-2 smpai nak bunuh-2 neh, Ape cer der. Hmm oke lah kite akan cerita okeyy :] Mcm gini ceritanye sepatutnye semalam(7.12.2011) kite pegi Holidayy dekat Melaka. Kite dah siap dah semue. Sampai berangan lagi tahukk.Kite dah plan nak beli ape dekat sana.Sekali abang kite takboleh keluar dari Singapore. Kite taktahu sebap ape kite tak paham ape yang sebenanye yang terjadi.Dea kate permit keje abang kite ade orang Cancel. Sialkan orang tuu. Eeee rasa nak baling jee batu dekat dea tau.Ape salah abang kite pun taktahu lahh.Tapi nasib abang kite boleh balek.Tapi kene tunggu sama ade Seminggu ataupun 2 3 hari.Tapi#banyaknohhtapi-2nye kite harap sangat abang kite balek lama sikit.Nanti dekat sana boleh lama-lama kan? Hihi. Soo kite tepakse lah bersabar sedikit. Insyaallah kite pegi :] Oke lah sampai disini, Kbaiii.


-Past- | -New-