Superr Girll


Ape sehhh -.-
Wednesday 7 December 2011 | 06:25 | 0 Words
Dah baca ape isi kandungan dekat gambar tu ? Ishhhh-2 , Sapa yang kene maki sebegituu -.- Kesian dea, Hmm. Tapi korang mesti ade yang taktahu sebap ape budak tu kene maki sebegituu ? Kan-2 ? okeyy nehh saya pun dapat tahu dari status Fb kawan saya. Dea yang update pasal nehh Saya pun tengok lah , Ya Allah korang tahu tak. #dahmulalaaa :D Dea neh perasan cantek. Dea ingat dea cantek sangatttttt. Yelah saya tahu saya neh tak berapa cantek sangat , Biase-2 jeeee. Tapi agak-2 lahh nak cakap diri sendiri tu cantek. Nehh buat ayat - Dont Hate Me Cause I'm Beautiful than you okayy - Hamboiii ! Cantek ayat ? Nak pinjam bole tak awak ? Alahhhhh. Bolehh lahh,Awak kan cantek dari semue orangg.#uwekkkk Lepastu dah gitu buat post pasal K-Pop. Awak tak suke Kpop? Saya pun taksuke jugak. Tapi saya takde pun nak kutuk muke Korea tu mcm ape, Saya relax jee. Kenape awak gatal sangat Post pasal mcm gituu. Awak tahu tak ramaii yang Minat K-pop. Kan dah kene maki habes , Habesan. Kalau saya pun taknak , Buat malu jehhhh . Hishhh , Hentah lahh saya taktahu nak cakap ape dekat awak nehh. Kbaiiii C':

| -New-