Superr Girll


Ape masalah kau
Thursday, 8 December 2011 | 09:09 | 0 Words

Haaaa! kan amek kau ayat baikkk punya. Tu lah alehh-alehh cari pasal dengan aku kan. Kalau aku dah taknak bagi nombo aku dekat kau tu takyah lah nak paksa-paksa aku Kau takpaham bahasa melayu ke? Nak kene cakap dalam bahasa cina gitu? lagi lah mcm kau paham sangat kan. Masalahnye aku tak berani nak bagi nombor aku dekat sebarang-sebarang orang. Lagipun kau satu sekola dengan Boyprengg aku. Aku pikir yang mcm-mcm dulu. Yelahh mana lah boleh pecaya sangat orang yang takkenal. Mana tahu kau ape-ape kan boyprengg aku ke Hahaha :D kan? And lagi satu aku cakap baik-baik dengan kau bukannye aku maki hamun kau yang neh tetibe angin dari mana hentah sampai nak maki-maki aku Ape hak kau nak maki aku! Aduhai kau neh kau tu lagi besa daripada aku so kau buat lah perangai yang boleh contoh kan dengan budak kecik yang macam aku neh --' Herrr sakit hati lah kalau cite pasal kau Dahh aku block kau senang habes cite.
#mintakmaafatasmenggunakanperkataanAkuKau :)

-Past- | -New-